duminică, 23 martie 2008

E duminica


E duminica. Si bine si rau. E bine pentru ca iar am dormit pana dupa ora 12, e rau ca maine e luni. Si daca e luni, inseamna ca incepe iarasi. Inca 5 zile insirate in sila pe calendar, inca 5 dimineti de lupta cu ceasul care suna si parca nu se mai opreste. Ah, il opresc eu intr-un final, dupa ce disperat de cucuvaitul soneriei nici macar sa mai sforai nu mai pot.

E duminica. In mod normal, ar fi trebuit sa ma imbrac frumos si sa ma duc la piata. Dar, de cand s-a invitat internetul si servitul la domiciu vine piata la mine. E fain asa, vine baiatu' cu pizza in juma de ora, isi ia baccisul si asteapta nerabdator urmatorul telefon. Se vede ca vanzarile pizzeriei lui, depind de lenea celorlalti. Nici macar tigari nu am chef sa imi cumpar. E greu sa cobori patru etaje si sa infrunti soarele de afara. E inuman chiar.

E duminica. Astazi ar fi trebuit sa fac ceva special, nu stiu ce, poate ceva sa eradice definitiv monotonia, o descoperire care sa imi rotunjeasca definitiv saptamana in weekend si weekend-ul intr-o vacanta continua.

E duminica si asta nu este un post despre lene. Este postul unui om care duce tremurand cafeaua la gura asteptand efectele (iar s-a terminat bateria de la tastatura - nu-i nimic, mutam scriitura pe laptop) . Telefonul iarasi nu suna, poate e prea devreme si pentru altii? E aproape ora 3 si viata mea de duminica inca nu a inceput.

E duminica si simt lenea prin vene alunecand lasciv. Imi umple sufletul de temere ca mai incepe o saptamana, una alerta (deci, stop! doar am zis ca nu e un post despre lene, da?). Stiu bine cum o sa sfarseasca ziua asta de duminica. Un bar, o bere, un taxi inapoi, poate un Lost, somn, suna ceasul al dracului sa fie, luni.

E duminica si de maine o luam de la capat.

Niciun comentariu: